Moldovya`lı Baldızım

Selamlar ben İstanbuldan Ahmet sizlere anlatacağım olay birebirkendim tarafından yasanmıştır. Bazı arkadaşlar buraya yaşanmış olay diye atmışfakat okununca yasanması imkansız mış gibi geliyor bana ben isterseniz benimbaşımdan geçen olayı size anlatayayım ben İstanbulda bekar yaşayan veistanbulun seks ve gece hayatının en hızlı döndüğü bir bölgede oturuyordumistanbulun merkezi sayılacak bir yer aksarayda manitamla beraber kalıyordum vemeleketime senelik izne gitmek zorunda kaldım ama malum biliyorsunuz bizimoralarda namus herşeyin önünde gelir evdekiler benim evlenmemi istiyorlardıbenim istanbulda bir manitamın olduğundan haberleri yoktu ve ben tamam tamamzamanı değil zamanı gelince sizlere söyleyeceğim deyip sallıyordum onları bensenelik izinden dönmüştüm ve benim evimin karşısında yabancılar oturuyordu beneve gelince hepsi tooplanmış benim evime geldiler benimde biraz çenem düsük neyapacaksınız işte ne yapayım karılara karşı zaafım var bende başladım bunlarlasohbete muhabbete ne yaptın ne ettin işte böyle sorular ama aralarında yabancıbiri var benim gözüm devamlı onu kesiyor biliyorsunuz istetürk insanının kanındavar birini kafaya koydumu gözü baska birşey görmez bende aynen öyle yaptım onukafaya koydum ama fırsat kolluyorum ve o gün birşey yapamadan gittiler amaiçimde uhde kalmıştı neden yapamadım diyordum kendi kendime ama bunun birdefarkına varanlarda varmış tabiki ben bilmiyordum ama gece olunca ortalığa çıktıbenim kız arkadasım yanı manitam bana yatakta yatarken sen neden devamlı onabakıyordun yoksa sen ondan hoşlandınmı diyordu bende hemen inkar ettimbiliyorsunuz bir ata sözü vardır midyata pirinci giderken evdeki bulgurdan olmakmisali yani benimde aklıma geldi bari evdeki gitmesin düsüncesi neyse aradaniki yada üç gün eçmişti benim telefonuma bir çağrı geldi bende kızın adını yanibaldızımı ufaklık oralar kaydetmiştim baktım beni arayor hayırdır dedim bu beniaramaz ama yinede bir arayayım dedim ve aradım baktım karşımdaki insan o değilya dedim sen kimsin sen beni tanımadınmı ben ufaklığın kardeşi aksana dedi bendeister istemez tepki verdim neden beni aradın ddedim oda bana yarım yamalaktürkçesi ile kusura bakma yanlış oldu dedi bende önemli olmadığını söyledim vetelefonumu kapattım aradan beş dakika geçmedi yine aynı sözler yine aradan beşdakika geçmeden yine aradı bende bütün cesaretimi toplayıp ondan hoşlandığımı veonunla beraber olmak istediğimi söyledim o da zaten beni bunun için aradığını vebeni ilk gördüğü andan itibaren benden hoşlandığını bana sıkıla sıkıla telefondasöyledi fakat aramısda bir enğel vardı o çalışmak için kadıköyde bir evde işebaşlamış ve aynı zamanda ramazan ayıydı bende oruç tutuyordum aramızda bir günkararlaştırdık yani pek uzun bir zaman değil iki gün sonra ben onu kadıköydenvapur iskelesinin oradan alacaktım ve iki günün geçmesini bekliyordum ve aradaniki gün gelip geçti ben iş yerinden izin aldım malum ne yapacaksınız hastayımfelan onun gibi mazaretler işte ben vapur iskelesinin orada beklemeye başladımtam söz verdiği saatte geldi ama ben oruç tutuyorum kendisine oruç olduğumu veburadaki çay bahçelerinde oturur isek benim bir şey yemeyeceğimi ve benimorucumun bozulacağını ona en kısa ve kestirme yoldan anlattım oda bana tamam ozaman sen nasıl istiyorsan öyle yapalım dedi biliyorsunuz hocanın fikri neysezikride odur benım kafamda onu götürüp iftardan sonra sikmek var baska hiç birşey yok dünya yansa umrumda değil bende heme arkadasımı aradım ve onun müsaitolup olmadığını sordum oda gel ben yatıyorum sen ne bok yiyeeksen ye ama benirahatsız etme ben gece çalışacam dedi bende hemen vapura binip önce eminönüsonra fatih aksaraya oradan horhor caminin yanıda arkadaşımın evine gittim amazaman erkedndi elimden bir şeyler gelmiyordu çünkü oruçtum ve zamanın akıpgitmesini bir an önce istiyordum ve beklenen zaman geldi ve hoca Allahu Ekberdedi ben orucumu açtım ve başladık oynaşmaya biliyorsunuz erkekle erkeğin elşakası mahkemede biter kadırla erkeğin el şakaları yatakta biter birazoynaştıktan sonra biz diger odaya geztik ve hemen ayakta sevişmeye başladık amabenım kalbim artık dayanacayacak sevyeye geldi ve hemen bir çırpıda karıyı vekendimi soydum aman allahım yatağa girdigimizde kendimi bir anda acayıphissetmeye basladım aynen benim afet beni bir yalıyor bir yutuyor bir saksafonçekiyor sanki hayatımda hiç böyle bir şey görmemiş gibi kuduruyordum amabilmiyorum neden bir an önce onu devamlı sikmek ve bağıttıra bağıttıra göttenona kaykat istiyordum tek hedefim buyde ve bende onu yalamaya başladım veyaladıkça bir çığlıklar atıyordu bir çığlıklar benim kalp atışlarım adeta ikiyekatlamışkı bende bu arda boş durmuyordum onun göt deligine orta parmağımısokuyordum soktukça oda hem seviniyor hem kızıyordu bana bende dayanamayım onuyatakta basladım sikmeye ve siktikçe bu karıdaki amın kıymetini anlamayabaşladım 22 yaşında ama hiç çocuk doğurmadığı için amı o kadar dar anlatamam veben on siktikçe sikesim geliyordu bunu amdan sikmekten o kadar zevk almıyordumkibir anda şeytan aklıma girdi ve yavaş yavaş buna götten kaymaya başladım ama neçığlıklar atıyor ve ben hem zevk alıyordum ve hem arakadaşımdan utanıyordum amaher işin bir sırrı var bende o arada televizyonun sesini biraz yükseltmiştim buarada onun kaç defa boşaldığını bilmiyorum ama ben üç defa boşaldım amı adeta okadar güzeldi ve ben bu amı sikerken kıyamıyordum deforme olacak deyı o kadarhassas sikiyordum anlatamam size bu böylece uzun bir zaman devam etti bunusiktiğimi ablası ve benim manitam duymuş başladılar beni sorguya çekmeye bendehemen inkar etmeye basladım vallahı yalan billahı yalan ben öyle seş yaparmıyımv.b yalanlar söylemeye basladım ama ablasının bana söylemiş olduğu bir tabirvardı bak ben sana bir şey yapacağım göreceksin o zaman dedi ve evimden çekipgitti bende manitamla yanlız kaldım onun gönlünü almak için hemen onu sikmekgerekti çünkü onu siktiğim zaman o deli oluyordu oda benim götten sikmektenhoşlandığımı bildiği için hemen ben onu götten basladım sikmeye yanı ona fırsatverdedim soru sormaya ve böylece kadar

Yengem Beni Seçti

Herkese merhaba.. Bundan 1.5 ay önce 2 haftalığına memlekete gittim. Köyde kalacak yerim olmadığı için halamlarda kalacaktım. Köy ortamını tahmin edersiniz herhalde. Halam 1.70 boyunda 9 yıllık evli ama hiç çocuğu olmamıştı. Kusurun halamdamı eniştemde mi olduğunu kimse bilmiyor. Halam ve yengemlerin evi yan yanaydı.Yengem de 1.74 boylarında, 45 yaşında dört çocuk sahibi bir kadındı. Hem yengem olsun hem de halam olsun şişman sayılacak kadar varlardı. Yengemin üç kız, bir erkek oğlu vardı. kızlarını evlendirmişti. Evde oğlu Mehmet ve eniştemle kalıyorlardı. Köyde 4 günüm dolmuştu. Bir akşam üstü halamlara gidiyordum. Kapıya vardım. Yengem ve halam içerde fısıltılı bir şekilde konuşuyorlardı. Mehmet de onları kapıdan dinliyordu. Şüphelendim ve bende onların konuştuklarını anlamaya çalıştım.

Yengem: Mehmet beni korkutuyor.

Halam : Neden? diye sordu.

Yengem : Benim oğlanı dün ahırda bizim eşeğe arkadan sarıldığını gördüm. Ve biraz izledim. Sikini çıkarmış hayvana sürtüyordu.

Halam : Ne olmuş yani. Çocuk ne yapsın. Sende ona birini bul.

Yengem : Demesi kolay.Şakayla karışık Sen o iyiliği yapsana.

Halam : Şaka yapıyorsun herhalde.

Yengem : Gülerek Sen istersen neden olmasın.

O ara Mehmete gözüm ilişti. Siki ile oynuyordu.

Halam : Bilmem ki. Hem ben kabul etsem, nasıl olacak bu iş.

Yengem : Beylerimiz yarın şehre iniyorlar ya. O gece zaten gelmeyecekler. Akşam Mehmetle size geliriz.Orda olan olur.

Halam : Peki onu anladımda. Murat ne olacak.

Yengem : O zaten yan odada yatıyor. Murat uyuduktan sonra yaparsınız.

Halam : Tamam. dedi.

Ben kapıyı çalarak içeri girdim. Mehmet hemen mutfağa girdi. Odaya girdim. Halam ve yengem hemen konuyu değiştirdiler. Ben de diğer akşamı iple çekiyordum. Öğle vakti eniştem ve Dayım şehre indiler. O gün akşamı zor ettim. Akşam yemeğini hep beraber yedik. Saat 10:00 gibi ben uyuyacam diyerek yan odaya geçtim ve onları dinlemeye başladım. Yengem Mehmete evden bişey alıp gelmesini söyledi.Mehmet çıktıktan sonra,

Yengem : Bana bak kız yataklarımızı yan yana yapacam.Benim oğlanı da ortaya alacam. ondan sonrasını sana bırakıyorum.

Halam : Peki sen ne yapacaksın. Kız sende kaşınmıyor musun. dedi.

Yengem : Ne yapayım yani bende mi katılayım size. Sen çıldırdın herhalde.

Halam : Sende Muratla yatsana. Ne dersin?

Yengem susmayı tercih etti. Mehmet de içeri gelmişti. Işıkları söndürüp yattılar. aradan 20 dakika geçti yanılmıyorsam. Onların yattığı odanın kapısının açıldığını duydum. Benim aralıktı. Usulca kalkıp baktım. Yengem kapımı çalarak Murat uyanıksan sende içeri gel dedi.Bende yeni uyanmış gibi neden dedim.

Yengem : İçerde tek başımıza korkuyoruz.

Bende tabi dedim. Benim yatağıda yanlarına serdiler. Lambayı tekrardan söndürdü yengem. Yarım saat geçmemişti. Halamın kısık bir sesle inlediğini duydum. Benim yarak hemen taş gibi oldu. Bende uyuyor numarası yaparak elimi yengemin yatağına doğru götürdüm. Biraz daha ileri giderek elimi yengemin sırtına koydum. Daha doğrusu öyle sandım. Elimi biraz gezdirdim. Yengemin koca memelerine dokunduğumu fark ettim ve biraz okşadım. Yengemden herhangi bir tepki almadığımdan olacak biraz daha ileri gittim. Biraz daha yaklaştım.yengeme sürtünmeye başladım. Halam ve Mehmet işi ileri götürmüşlerdi. Halam artık inlemelerini saklamıyordu. Bende bundan cesaret alarak elimi yengemin bacakları arasına kaydırdım. Yengemin altında bir şey olmadığını fark ettiğim gibi oda kendini elliyordu. Film orda koptu. Yengem bana delirmiş gibi sarıldı.

Yengem : Hadi kocacığım beni sik diye fısıldadı.

Bu arada Mehmet halamın üzerine çıkmış gidip geliyordu. Halam bizimde yaptığımızın farkına varmış.

Halam : Murat yeğenim yengen nasıl dedi.

Bende harika dedim. Yengem bacaklarını açıp sik beni diye yalvarıyordu. Bende onu kırmayıp içine girdim.

Yengem : Murat çok kalınmış be. Biraz yavaş. dedi.

Onu dinleyen kim. Ansızın hepsini içine soktum. Yengemden bir çığlık. Biraz git gelden sonra oda alıştı. Mehmet bir atmış ve tükenmişti. Halam da bize katıldı. Ve sabaha kadar sikiştik.

Şu an İstanbul dayım. Tekrardan gitmek için can atıyorum

Ablam Ve Dergimiz

Ablamla aramız çok iyidir en azından saygıda fazla kusur etmiyorum.Aile durumumuz fazla iyi olmadığından yaklaşık 18 yaşına kadar aynı odada ve yanyana yataklarda yatardık . Bu bizim için çok sıradan birşeydir. Yaşadığımız evinarkasında fazla büyük olmasada bir bahçe vardı. Bizde oyun falan oynarken obahçeyi kullanıyorduk. Bahçenin arkasındada kimsenin kullanmadığı harabe yarıyıkık bir bina var bu binaya serseriler girer içerler fazla ses çıkarmadan alemyaparlar ve giderlerdi . Yine böyle bir alem yaptıkları gün işlerini bitiripçekip gitmişlerdi.ertesi gün sabahında ablam bahçeye çıktığında dünkü adamlarınokudukları bir dergiyi bulmuş bizim bahçeye düşürmüşler yada atmışlarAblam dergiye birazbaktıktan sonra kimseye söylemeden saklamış.

O gün akşamında herkez yattığında bizde tam yatacağımız zaman bana

– Sana birşey söylicem ama kimseye söylemicene söz ver demişti.

– Tamam demiştim . Daha sonra bana o adamların bizim bahçeye düşürdüğü birdergi bulduğunu söylemişti .Bende olabilir falan demiştim . Ama bu bildiğindergilerden değil demişti bende meraklanmıştım. nasıl bişey diye sorduğumda sendaha ufaksın aklın ermez falan demişti .çok kızmıştım ama hadi söyliceksen söyleyatıcam demiştim. Tamam tamam dedi ve dergiyi anlattı .çıplak insanlarınresimleri falan var dedi çok merak etmştim peki nerde diye sorduğumda yatağınınaltından dergiyi çıkardı ve beraberce ogün dergiye bakmıştık.

Gerçektende ilkdefa çıplak bir kadın görüyordum resimde olsa bu ulaşılmazbirşeydi. Bu arada ben çıplak kadınların resimlerini , amlarını incelerkenablamda adamların yarraklarına bakıyordu ve bana bunlar neden bu kadar büyükdiye sordu gerçektende baya büyüktü . Ben de aynı soruyu ona tersten sordum pekikadınlar bu yarrağı sonuna kadar nasıl alabiliyor diye sordum bunu oda meraketmişti

Artık ablamla sırdaş olmuştuk . o günden sonra bu konuları ne zamanyalnız kalsak konuşuyorduk.

Yine evde ikimizin yalnız olduğu bir günde tekrar dergiye bakıyorduk veben istemedende olsa sikimle oynamaya başlamıştım ablamda bana bakarak hayırdırne yapıyosun beyefendi diye sorunca apışıp kalmıştım.

artık abla dergi ve ben sanki mükemmel üçlü olmuştuk . yaşımız ilerledive biz o dergiyi hala saklar olmuştuk . aklımız bu işlere ermeye başladığındaablama sanki taciz eder gibi hareketler yapıyordum . Tabı oda buna kızmıyoraksine karşılık veriyordu . Yine böyle bir gün ablamla şakalaşırken ablam hadigüreş edelim demişti bende zaten fırsat arıyordum . Güreşe başladık o bendengüçlü olduğu halde hep benim altımda kalıyor pes mi diye sorduğumda hayır diyorve bir hamlede üstüme çıkıyordu . vek ben dayanamadım ve boşaldım sonra tyeterabla dedim . o bunu kabul etmedi ve devam etti ven benim önümün ıslandığınıgörünce oooooooo ayhan ne o ablana sikinmi kalkıyo dedi .Bende napıyim ablaistemeden oluyor dedim .hatta bu gidişle bigün kendimi tutamayıp seni geçektensikicem dediğimde gülmüştü .

babamların dayımlarda kalmaya gittiği bir günde yine biz evde ablamlagüreşirken ben sıcaktan dolayı üstümü çıkarmış iççamaşırlarımla yatmayahazırlanırken ablamda iç çamaşırlarıyla yatmaya karar vermişti ve o gün yattık .

ertesi günün sabahında ben sikim taş gibi uyanmıştım ablam la kahvaltıyaparken sana birşey anlatsam bana kızarmısın diye sorduğumda bana kızmıştı hadianlat biz zaten sırdaşız demişti. Bende abla seni rüyamda sikiyordum sende çokzevk alıyodun dedim . hemde o dergideki adam gibi sikiyordum diyince gerçektenmidiye sordu bende evet dedim . o anda hemen şakayla karışı elini sikime attı veşaşırdı bu taş gibi olmuş dedi . bende banyoya gireceğimi söylediğimde elektirikyok ben su ısıtıyım onla banyo yaparsın demişti bende tamam demiştim . Suısınınca ben suyu alıp banyoya giderken istersen sana yardımcı olıyım diyesorunca sen bilirsin dedim o da tamam dedi ve banyoya girdik herşey ondan sonrabaşladı

Annem Ve 5 Kız Kardeşim

herkese selamlar inanmamakta serbestsiniz ben başımdan geçen olayakıllara zarar. bundan 5 yıl önceydi veben çok şirin olan kasabamızdaoturuyordum 1999 yılı temmuz ayının ilk haftasıydı saat 13 civarı ineklere yemvermeye ahıra gitmiştimki ahırdan gelen sesle irkildim sonra annemin her zamankigibi hayvalara söylendiğini zanettim ama içeri girdiğimde annemi bizim eşeğin okoskocaman yarağının altında görünce çok şaşırdım oda beni görünce irkildi vekız kardeşlerime hatta kimseye bir şey söylemeyim diye yalvardı bende onakimseye söylemem ama şartım var dedim ne olursa kabul ediyorum dedi. hemensikime sarıldı ama benim isteğim bu değildi olsun geri çevirmemeliydim.

ben onun devam etmesini isteyecektim çünki 31 çekmeyi düşünüyordum sikimiçıkarıp annemin ağzına soktum derin bir oh çektikten sonra somurmaya başladı.tamdomalttım o eşeğin sulandırdığı amına sokacaktımki ablam içeri girdi bentoplanmaya çalışırken annem onuda çağırdı gel sende kardeşinin yarağını amınasok dedi ablam hiç şaşırmadan yanımıza geldi ve ben annemi sikerken oda amınıparmaklamaya başladı bense annemi bir güzel siktikten sonra ablama geçtim aynıhızla ablamı sikiyordum annem doymamış olacakki tekrar eşeğin altına gitti okocaman yaraği amına soktu ben hayretler içinde kalmışdım annemle eşeğinsikiştiğini görünce ablama daha hızlı geçiriyordum tam 30 dkkada boşaldım ablamhemen sikimeme gelip dölümü yalamaya başladı dölü gören annemde geldi ve ikisibirden bir damla boşa gitmeden yaladılar ve bana bunu hep yapacağımızısöylediler o günden sonra tam altı ay ben annem ve büyük ablam hep sikiştik.

diğer 4 kız kardeşimide izmire döndüğümüzde siktim onuda daha sonra yazacağımşimdilik bu kadar.

Baldızıma Aşığım

Ben almanyada yasayan 32 yasinda bir beyim size anlatacagim hikaye kesinlikle dogrudur.

evleneli 2 yil olmustu o siralar baldizlarimla aramada abi kardes iliskisi vardiiclerinde birtanesi vardi ki onu cok severdim oda beni cok sever tabiii abiolarak.baldizimin adi merve ve okudugu icin okulda evine uzak oldugu icinhaftadaüc gün bizde kalir. yine birgün makyaj yapip okula gidince ben ilk kez coktahrik oldum ve onun o bal götünü sikmeye karar verdim. baldizim 19 yasinda vecok sexy bir kizdiro

KARAR VERMISTIM ONU SIKECEKTIM

yine bizde kaldigi gün el sakalri yapiyordum ona ve gögüslerine deigiyordumkarim evde yoktu ve cok rahattik sanki oda beni istiyodu. benden su istedi veben önceden aldigim azdirici damladan baya döktüm icine ve verdim ictikten 10dakika sonra rengi atti ve terlemeye basladi basim dönüyo dedi ve uzandi bendehemen dudaklarina yapistim ve 20 dakika öpüstük ve soymaya basladim. amanallahim oda neydi ami az killi ve cok tatliydi karsi koymaya calisiyordu vebasaramiyordu ve hemen agzina verdim tas gibi olan sikim agzinda patladi vebütün sipermlerimi yuttu

daha sonra tekrar kadirdi ben onun o kutu gibi olan götünü parmagimla acmistimve arkadan girdim kucagimda adeta zipliyordu ve o güzelim götün icine bosaldimtekrar agzina verdim ve kalkan sikimi amina soktum artik kizligida gitmis benimkarim olmustu. beni sirt üstü yatirdi ve üstüme oturdu sikim kirilacakti sankive tekrar bosaldim bu kez amina .agziyla tekrar kaldirdigi sikimin üstüne bu keztekrar götüyle oturdu ve 30 dakika zipladi hasadim cikmisti ve bosalacagimsirada agzina aldi ve patladim döllerimi ziyan etmeden yutuyor ve erkegim diyebagiriyordu artik 5 gün bizde kaliyo ve cok mutluyuz.ve simdi o evli ve bacaklaonu 2 günde bir sikiyoruz

HOSCAKALIN::::

Kardeşim Ve Annem

merhaba sevgili mynetsex dostları ben sizin hikayalerinizi okudum vebende başımdan annemle ve kardeşimle geçen ilişkiyi yazmak istedim ben 160boyunda 23 yaşında bir gencim annem de 40 yaşalarında etine dolgun götü ve amıbaya ğı düzgün bir kadındır kardeşimde ondan kalır yanı yoktur yani hikayemegeçeyim ben aslında çalışışan biriyim ve gece 12 ye kadar çalışırım bir birazrahatsızlandım ve erken döndüm eve geldiğimde sadece annem ve kardeşim vardı beneve geldim ve annem güle ben rahatsızı biraz uyucam dedim ve odama geçtim ve birsaat falan yattım ve bir ara bir inleme sesleriyle uyandım ve yavaşça annemgülün odasından kapının deliğinden odayı izlemeye başladım birde ne göreyimannem ve kardeşim 69 pozisiyonda birilrinin amıları yalıyordular ve biraz kapıyaaraladım ve onları izdikten sonra aniden içerigirmiş gibi yapıp onları bastım ohanımlar ne yapıyorsunuz insan bir çağırır annem oğlum sen manyakmısın seni niyeçağıralım bende öylemi bende sizi bütün aleme rezil etmezmiyim dedim ve annembir ara kıpkırmızı oldu şey şey oğlum sen bizim aklımıza gelmedin seniunutmuştuk ha şimdi burdayım senve kardeşim bana verirsiniz yada olacaklarınıduşunun dedim kardeşim peki abi gel sende bize katıl zaten benim 20 lik çoktankalkmış onları bekliyordu ve ilk önce annem yanıma gelip beni soydu ve beniyatağa atıp beirde seni deneyelim bakalım nasıl sikiyorsun bakalım anneni vekardeşini kardeşim abi bendaha bakireyim sakın amıma dokunma tamam ddeedim veannem hemen ayak dibime uzanıp yarağımı yalamaya başla kardeşim de dudağımayapışıp upuyordu bir ara annem ustüme çıkıp o güzel amını açıp benim kalmış olamyarağıma oturup aşağı yukarı inip çıkıyordu kardeşimde taşaklarımdan yalıyorduannem çoktan boşalmış bense halen boşalmamışken ben annem ustümde kalkıpdomalmasını istedim ve o ani bir hareketle kalkıp domaldı ben yarağımı kremleyipannem o daracık ve sıcvacık götüne yavaş yavaş sokmaye çalıöt deliğine sokupçıkarı yordum ve annem götüne bir voljan gğbi patladım ve annemim içinden çıktımve yaragımı kardeşimin ağzına verip yalamasını söyledim ver hemen yalamayabaşladı ve benim yarak tekrer kıvama gledi ve bu sefer kardeşimi domaltıp ogüzelamı ve götü karşıma çıktı ve vakit kaypetmeden o güzel götüne yarağımı soktum vegidip gelmeye başladım kardeşim abicim daha hızlı sik beni daha çok ahhhhhohhhhhh ıhhhhhh abicim sok içine dahaha hızlan abicim ahhh ohhhh soookk hadipatla sikbeni hadi kocacım kötümü yırt diyordu ve annem de kardeşimin altınayatmış memelerini yalıyot,r amını okşuyor kardeşimin inlemeleri beni daha çoktahrik etti ve ben birden kardeşimin götüne patladım bir şelale gibi boşaldım veannem yarağımı yalayıp tekrar kıvama getirdi annem bana oğlum bu sefer annemamından sikermisin ben tabi karıcım ne demek hay hay ve annem sırt ustü uzanıpbacaklarını araladı ve o güzel amı tam karşımda bir deliği açılmştı amının içigözüküyordu ben hemen başımı amına dayayıp yalamaya başladım kirtosini dilimleyalayıp sevkegetirdim ve hiç vakit geçirmeden annemim o sııcak amına bir girişyaptımki görülmeye değerdi annemin inlmeleri ohhhhh ahhhhhh ıhhhhh hadi oğlumhadi kocacım daga sik beni daha sok hadi kocacım ve 5 git gelden sonra geliyorumiçinemi ağzınamı oğlum içime bende ya hamile kalırsan dedim oda bana önemlideğil alırız demesiyle ben ben öyle bir patladımki ve annem bana sağol oğlumkocacım babandan güzel sikiyorsun baban bir bok bilmiyor ama ben yoruldum senikinci karınla devam et dedi ben tamam karıcım dedim ve kardeşim hiç vakiçkeçirmeden yarağımı ağzına alıp 10 dakia yaladı ve ben kardeşim amından sikjmekistiyorum dedim önce hayır dedi ama biraz yalayıp am suyundan öpünce zevke geliphadi abi sok amıma sok abicim karın olmak istiyorum sok içime sok dedi ve benbende hemen bacakalrını açıp yarağımın başını yavaş ça sürmeye başladım ve ucunusoktum içinde ve bana hadi dayanamıyorum artık sok içime ve ben öyle bir sertgiriş yaptımki kardeşim öyle bir bağırdıki amı yırtıldı ve kanlşar aktı benartık benim karımsın benimsim artık sizi ben sikecen sen evlensende sikecem odatabi kocacım tabi sikecen seninkide can hadi birdaha sok ve ben b u sefer götünebirdefa girdim götten siktim ve kardeşimle ogün tam 5 sikiştik götünden amındanağzından annemide ogün epey sikmişim ve canım her istediğin bir gün kardeşimibirgün annemi yanıma alıp siki yoeum daha sonra annem yengem ve halamla yaptığımsikişleri anlatacam şimdilik bukadar

Annemi Götten Siktim

merhaba dostlar annem le bir gün evde yanlızdıkveanenm eve misafir geleceği için yemek yapıyordu ve tencere lazımdı anne beniçağıtrıp bende gittim ve sandalyeye çıjkacam beni tutarmısın diye söyledi bendetabi dadim sandalye verdivenli olduğu için o en üsteçıktı bende bir alta çıkıpellerimle götümden tutarak allatan destek veriyordum ve annem oğluğ sıkı tutgötümde düşecem hald,büki düşecek diye bir şey yoktu ortada ve bende daha sıkıcatutum ve indik daha sonra yardım etmemi istedi ben yardım etmeye başladım mutfakbiraz dardı ve ben sürekli arjasında gidipgeldiğim için kalkmış olanyarağımıonum güzel götüne sürtütordüm ve o s,da bunu anlamıştı ve jendini banadoğru itiyordu ve sürtünüyaordu artık ikimizde dayanamıyorduk ben artıkboşaldım misafirin gelmesine 3 saat falan vardı annem bir ara oğlum hiç amgördünmü diye sordu bende utanarak hyır aane dedim ve birisi sikmek istediğisöyledim o anda annemelindeki şi bırakıp o güzel dudakların dudağıma getirdi vedudaklarımdan ateşli bir şekilte öpmeye başladı benim artık dayanacak gücümkalmadı ve annemi soydum beni yarağım kalkmıştı bil ve annem hemen kalkmışyarağımı ağzına alıp emmeye başladı ilk önce ağzına boşaldım ve daha sonra onunodasına geçtik ve bende soyundum ve annem o güzel amnı yalamaya ve amını suyundaiçmeye başladım artık ben annemse dayamıyorduk ve hadi oğlum sik anneni sik beniben annem bacaklarını omuza alıp 20 yarağımı annemin o sıcak amına birdenkökledim ve gidip gelmeye başladım 5 dakika sonra anneme ben geliyot,rum dedimiçinemi yoksa ağzınamı dedim o oğlum içime boşalt dedim ve ben bir şelale gibiamına boşaldım annem doymuyordu hemen yarağımı ağzıma alıp tekrar kıvama getirdiyarağımı ben anne götümden sikmek istiyorum o da baban bile şimdiye kadarsikmedi sana vermem hayır ne olur bir deva ne olur deyince beni kıramadı vehemen domaldı ben sokmadan oğlum bende zatengötten verecektimsana biraz nazyapayım deyince hemen götüne birden köökleledim ve annem öyle bir bağırdıkiodadayankı yaptı ve bana oğlum ne yaptım götümüü yırttın bende hiç durmasan iycekökledim ve 5 git gelden sonra bir bamba gibi annemim götüne böşaldım ve ogünmisafirler gelene kadar annemi 5 defa götünden siktim ve artık hep canım sikişisterse annemle skişip götünden kanlar akıtıyorum iyiki annem hamile kalmıyorkalsaydışim çoktan bir çocuğum olurdu annem sikişim bu bir dahaki sefere kızkardeşim kız arkadaşlarımla yaptığım sikişi anlatacam kendinize iyi bakın

Melek Yengem

Ben 22 yasinda 1.82 boyunda esmer yakisikli bir gencim Babam veannemi Trafik kazasinda ben 15 yasindayken kaybettik bana ö günden beli abimleyengem bakiyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26yengemse 24 yasindalardi. Ben bu gercekleri size anlatirken ben18 yasindaydim.Abim is dolaysi cok sik seyahate cikar yengem le ben yalniz kalirdik o nun icinyengemle ben cok iyibir arkadas gibi anlasiriz (yengem cok güzel sexi dir)amadaha sex konusunda hic bir sey bilmiyorum hic 31 cekmekten baska bir tecrübemyok abimin gene is gezisinde herzaman ki gibi arasira buldugum sex kitaplariylaodamda 31 ceker kendimi tatmin ederdim odam kilitli tabi sexi sikimi baskasinagöstermeyi cok merak ederdim acaba benim ki yeteri kadar büyük mü bir kadinidoyurmu diye merak ettikce aklima binbir türlü seyler geliyor du. Gine bir günodamda 31 cekerken kapiyi kilitlemedim sikimle oynuyorum yengem gelsin görsündiye orgasma tam gelmiyor sikimi sivasliyordum biliyorum ki yengem sik sik odamakilitli olmadigi zaman girer dedim ya arkadas gibiyiz tek sex konusunda hickonusmamistik bekledigim oldu önümde sex kitabi sikim elimde sahlanmis yengemiceri girdi beni böyle gördü tabi ben telas koru icinde öyle 5 sanniye durduiceri gitti bir sey söylemeden bende donumu yarim cekip pesine yengemeyelvarmalar özür dilemeler yengem düsündügüm den de anlayisli cikti kizmadikonustum hic bir kizla iliskim olmadigini söyledim güldü ,artik 31 cekerkenodami hic kilitlemiyordum bir kac defa daha beni böyle gördü artik rahatim odabeni görüp izliyor bana bakiyordu bu da benim hosuma gidiyordu .Bana yengempornofilimi bile getirmist buna bakarak 31 cek diye artik sik sik böyle 31cektim .Aksamlari abim oladimi yaninda yatiriyor du tabi normal bir sekilde amaben soyunup onu kucakliyordum bir sey demiyordu artik oda iyice rahatlamisolacak ki her gün oda az bir camasirla yatmaya basladi.bir gün banyoyagirdiginde beni yanina cagirdi ben kosa kosa gittim benim sirtimi üfele diyordubede ona bende soyna bilirmiyim üstüm islanmasin dedim evet soyun dedi sirtiniderken memelerini asagiya dogru gittim tabi yengemin amini su dan dolaysigöremiyordum bu beni daha coh tahrik etmis benim ufaklik dimdik olmustu yengemhadi dedi bana bakarak 31 cek rahatla diyordu dakkikalarca sikimle oynayipkendimi yengemin yaninda tatmin ediyordum.sonra bende banyoya yanina girdim dardi ama zor zer sikisiyorduk oda beni yikadi. Bu böyle aylarca gitti ben daha cokaziyor yengemi sikmek istiyordum derken yengem gine abimin olmadigi bir aksambeni yataga cagirdi gerci cagirmasina gerek yok ben zaten firsatan istfade edipyanina gidiyordum ya neyse bu sefer oda ciplakti üstünde hic bir seyi yoktuyanina yatim beni kucakladi dedi sana gün dogu benimkini agzina aldi dakikalarcayaladi banada onunkini yalamami söyledi zevkle yaptim amini degil böyle MELEKYENGEMIN götünü bile yalardim . sonra ikimizde 69 seklinde geldik ama ne gelistio öyle sanki 10s aat konser vermistik doymadik yengem benimkini agina alipyeniden sahlandirdi bu sefer amina daldirmistim sikiyordum yengem parmagini dagötüme sok dedi ben onu sikerken bir parmagim da götüne girip cikiyordu 3-5dakka sonra gine bombalar patlamis ikimizde bulutlarin üstünde ucuyorduk. yanyana yatip konusuyor benimkinin kalkmasini bekliyorduk tabi benimkiyle yengemelinde oynuyordu aradan 45 -50 dakka sonra benim ki gine sahlandi bu sefer hedefyengemin götü üydü yengem arsimda domaldi ben götünü yaladim sonra tükürükledimve icine yavas yavas daliyordum yengem zevkten dört köse (abime hic götünüsiktirmemis) git gel derken yengem gelecegi zaman cikatip agzima vereceksin deditam gelecegim zaman yengemin agzina verdim sikimi ve agzinda patladim ama nepatlayisdi o dedim ya yengem bir MELEK ikimizde yorulmustuk benim sikim 16,5 cmnormal kalinligi yengemle ölctük.bunlari sik sik yapiyoruz abim olamimi.herseferinde yeni bir seyler deniyoruz cok güzel oluyor benim ….

İstanbul Escort İle Baştan Sona Seksilik

Güzelliğin tek başına yeterli olmadığı ve onun içinde başka şeylerin de olması, özellikle de sexilik dediğimiz duyguların erkeğe geçirilmesi işleminin mutlaka belirmesi gerekir. O zaman bir erkek kadın için delirebilir. escort istanbul için bunların başarılması belki 5 dakika, belki de daha azdır. Vücut güzelliği, seksi tavırlar ve giydiği kıyafetlere kadar her şey sizin aklınızı oraya motive etmeye yetecektir. Olayın başlangıçtan itibaren nereye gideceği çok net bir şekilde belli olur ve siz de bundan çokça memnun olursunuz. Bir erkeği tanır istanbul escort bayan ve ona göre de davranır. Onun da en büyük artısıdır bu. Erkek kendisine istenildiği gibi davranan kadına karşı çok rahat olur ve yapacağı her şeyi de hiç çekinmeden yapar ve performansını da yükseltir. Cinselliğin rahat olma, kadından güç alma, onun tüm hal ve davranışları ile çok alakalı ve doğru orantılı olduğunu söylemeliyiz. İte bunun yüzünden de istanbul escort ile beraberlik yaşayın ve olmayan şeylerin hayatınıza girmesine olanak sağlamaktan kaçmayın. Güzellikler bulaşıcıdır, seksilik de öyle.

En Güzel Arkadaşlıklar Burada Kurulur

İnsanlar için günümüzde birçok arkadaşlık istanbul escort sitesi hizmet ediyor. Ancak bunların hepsinde aynı kaliteli ve güvenilirlik olmuyor. Birçok site insanları zor duruma düşürebilecek bir şekilde güvenliği had safhada tutmuyor; bu yüzden insanlar da bu tür sitelere güven duyamıyor. Ancak bunun yanı sıra üst düzey teknolojik araçları kullanarak hem kaliteli, hem de güvenilir bir şekilde bu alanda insanlara hizmet etmekte olan birçok site de bulunmaktadır. Bu siteleri bulmak da size düşen yegane görev olmaktadır. Arama motorları aracılığıyla bu siteleri bularak siz de online olarak istediğiniz kişi ya da kişilerle sohbet edebilirsiniz. Özellikle yalnız olan erkekler için bu alanda hizmet sunmakta olan escort istanbul bayan arkadaşlık siteleri dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. Bu tür sitelerin kaliteli ve güvenilir olanlarına giriş yaptığınızda herhangi bir sorunla da karşı karşıya kalmayacaksınız.
Ücretsiz olarak online bir şekilde giriş yapabileceğiniz istanbul escort bayan arkadaşlık siteleri sayesinde siz de kendinize yeni yeni dostlar edinerek güzel vakit geçirebilirsiniz.